May 18, 2012

berhenti

Harini.
Hari terakhir aku berada di bumi haw par buat selamanya.
Full Stop.
Apapun kisah suka duka,rindu perit..aku matikan disini.Dengan kawan2 yang aku sayangi..aku terpaksa meninggalkan kalian meneruskan perjuangan yang aku rasa takkan ke mana kalau diteruskan untuk aku.Mungkin kalian ada prinsip tersendiri.Go Ahead.Aku tak paksa.Ni pasal masa depan.

Berani.Gamble.tu la aku.

Cabaran memang cabaran..tapi berfikir bahawa rezeki Allah ini luas,aku nak start small bussiness selepas ni.Do freelance sebagai sampingan.Banyak perkara bermain di kepala otak sekarang ni sebenarnya.Merangka banyak project2 untuk meneruskan minat dan hidup.Oh ya,aku benci harini aku sakit tekak.Berilah aku kesihatan yang baik supaya aku bole berdiri dengan baik menjelang hari penting.

Harini bosan.Malas betul rasa nak datang kerja dah..tapi sebab gaji aku datang.Dapatla topup mana-mana yang patut.Balik kerja ni aku ingat nak ronda jalan tar kejap.Ada benda sikit nak beli.





No comments:

Post a Comment