May 8, 2012

Nak DIY Tudung Nikah Pulak ke?

hari ni aku nak cite pasal tudung.
oh dem.
aku masih menggelabah carik tudung..dan pk nak pakai camne..sumpah..mmg aku xtrpk pasal menggayakan tudung lagi.Semalam punya kisah sebenarnya,aku pergi jalan tar carik readymade..ala2 siti tuh..ad emanik bagai..ade yg cntik tapi putih xde.pastu mahal haish.dalam 80-90 hengget.Aku pon pk berkali2..carik2 punya carik xde yg berkenan.

Disebabkan masa da suntuk..aku google pasal tudung nikah yg drg slalu DIY.Ok..kerja gila bertambah.Nak DIY tudung nikah plak.Ko mmg super crazy.Memangla aku da xberapa nak ade masa...tp kt online yg aku berkenan semua da out of sock.Padan muka.Sapa suruh lambat?Then aku google lagi,ade yg caranya mudah aja.Aku pon dgn tekad berhati kental da decide nak buat sendiri tudung.Veil da ade.Tudung je xde.Aku xnak pakai tudung awning tu.Burukla..muka nmpak tua..tgk jela tunang haritu..agak fail.So aku decide nak beli selendang murah jojet harga 5 hengget tuh kaler putih.And beli lace yg simple2 semeter ,sedikit beads dan jahit..nak buat skit je kt kepala.

Untuk tudung sanding,aku recycle tudung selendang lama kaler pink.Aku cuma alter tambah manik cantik skit kaler grey..siapla..sebab baju aku da byk manik..xyah beriya sngt..janji make up kena meletup sweet..aku harap tu la..mekap cantik..dan yg pntg aku gembira..hahaha..

okla..nti next entry aku tunjukla macamana rope DIY Tudung selendang aku..nak pegi kedai dulu beli lace.Ade masa lagik..2 minggu..Kena gigih skitla.ohoi.good luck la weh!!


No comments:

Post a Comment