May 17, 2012

photoshoot

ok.
baru kejap tadi aku browse and pikio nak cover tingkap rumah aku dr luar.xcantik plak nampak tingkap tuh.rumah ni biasa je..xde besar mana.xde tingkat.so aku ingt nak cover belakang tuh..aku terpikio nak guna ballon sbagai props.alasan,bole jadik feature untuk org bergedik gedikan bergambar kt tingkap tuh..tingkap aku ni sebelah buffet.mcm x syok plak situasinya nti kalau biar je.contoh mcm dlm gambar ni.nice dowh!cam kanak2 riang dpt candy kan??hahaha..aku akn guna kaler purple white pink jela..ni macam sambutan hari jadi dah.



Alkisahnya,planning aku nak habeskan jugak PRE WED Shooting Sabtu nih..buat dalam 1 jam okla..Alhamdulillah da ade kamera sendiri.Kamera IXUS yg aku citer haritula..gembira rasa di hati.Alhamdulillah ada adek yg memahami seni fotografi..jadik beliaula yg akan jadi OP aku tuk pre wed ni...Editing aku buat.Senang..puas ati sendiri.hehehehe.... kau tau x kalau upah org,mahu 500 - 800 terbang!

No..No..No..untuk DIY BRide cam aku,pembaziran adalah sangat tidak digalakkan..jika benda tuh takde sebab kukuh yg memungkinkan aku melabur duit.Macam aku labur pada pelamin +Baju and Video.Ini aku akui,aku telah keluarkan wang yg agak berbaloi dan besar.Moment datang sekali..so kena capture benda tuh!kan...sebenarnya pre wed ni aku amik suka2 saja..untuk bagitahu org..datang majlis aku.jangan lupa ya..simpan tarikh katanya..adegan2 berpelukan + berpegangan tangan mmg kompem takde..sebab haram weh buat cenggitu..kami amik gambar secara berjauhan dan berasingan.hehehe...kadi pon x marah kan..lagipon kena siap jgk minggu ni sebab nak hantar gambar buat bunting.Dapat free 2 harituh masa wat kad,tak pi hantar lagi gambar bg drg print.

adegan terlarang..lepas kawen baru bulih!LOL



haa..ni gambar old school yang mmg aku suka..aku ras amacam nak buat style lama2..dahulu kala..sama ada style beatles atau zaman p.ramlee???errk..pk dulu...tp mmg aku suka 60's punya zaman..nti kita buat ek.tunggu~




No comments:

Post a Comment