May 16, 2012

DIY Tudung Selendang Nikah Sempoi

halo peeps!
hari ni aku agak malas nak buat kerja.Emm..mang takde kerja pon..tapi takpelah..
Semalam balik kerja aku baru terima bungkusan dr Estee lauder by andrew..dia send ke rumah.Dapat dua botol.bagus.

Dalam kepenatan,lepas mandi aku capai selendang putih salju tuh yg aku beli 5 hengget jer untuk aku DIY .Aku da stress pk nak pakai tudung camne nikah..sudahnya,aku pk nak pakai selendang je.pandai2 la MUA aku nak gayakan camane..pastu aku amik pearl aku beli harituh dan sedikit lace  aku jahitla satu2..gigih x?gigih jugakla!Aku xnak crowded sngt atas kepala,so aku buat design simple and sempoi je,sementelah veil aku agak besar2 bunganya..jahit punya jahit,da siap dalam 2 jam..nah ini la hasilnya..teng teng...x cantik cam org pakar buat,but bagi aku aku bangga sangat..pasal aku bkn la hebat menjahit pon..caca marba jerk aku buat..bila sarung ke kepala,wah terasa muka bulat...better drpade awning yg bakal buat muka jadi tua sebelom usia.owh xnak!tapi da mekap nanti okla kut..

haa,,kan aku cakap aku amik yg lace simple jer...xyah susah2 kan diri sngt...sebab aku da xde masa..so aku buat mana sempat je..selendang yg kaler pink aku belum alter lagik..nak kena carik dulu mana dia terbang.hohohoho...



No comments:

Post a Comment