May 9, 2012

Ya,saya menang!

Hari ni aku ada rasa kurang sihat.
Yer..kurg sihat..tak tau nape tibe2 tadi cam seram sejuk.Semalam aku tido lambat.Benar..tido lambat sebab sebok buat event ajak member lama dtg wedding.Pastu notifications aku melambak...dan salah satu notification aku,mengatakan sesuatu yg diluar jangkaan.

Alhamdulillah rezeki aku memenangi contest MAk over sempena Hari ibu yg bakal berlangsung wekend ni.Aku asalnya niat mmg nak cuba2 je sebab nak hadiahkan something tuk mak.Aku pun send la gambar ke OH! Bulan.Blog sensasi artis tu..aku terkejut beruk sebab aku salah seorng pasangan mak dan anak yg terpilih dan bertuah tu.Diorang suruh inbox phone number.Melompat gila kentangla aku.Tak sangka kan dlm byk penyertaan tu,gambar aku and gojes mum sangkut.

Aku nak make over mak aku,kompemla mak aku xnak.Dikatanya aku gila masuk contest merepek ni!Tapi..lepas pujuk2 ,x merepek da..mana taknya,dapat set penjagaan kulit Estee Lauder ngn kamera canon.Harusla aku meloncat.Rezeki Allah Taala nak bagi.Aku mmg teringin nak di photoshoot ngn mak aku oleh proffessional photographer..so ni kira rezeki datang bergolekla..Bole bawak mak aku makan malam sekali kat Restoran Bijan..Alhamdulillah..rezeki Tuhan.Ni aku tengah tunggu panggilan drpada drg la ni.Nak bagitau details.

ni iklan contest tuh..yg da habes tarikh.Aku dan mak aku antara 3 pasnagan bertuah~




Apa yg menarik anak beranak akan di make over oleh proffessional make up artist by estee lauder yg berpusat di Isetan KLCC..Wah,kelas kau Maria kena make up kt kaunter drg..ok,xdpt bayang seba xpernha try!Aku x kisah aku ni,tapi aku tgh pk camana rupa mak aku yg gojes tuh.Umur da 56..body mantap comel..bila kena make up..mungkin akan kalah aku nanti!hahahah...tapi mmg tu pun intention aku,nak bagi mak aku happy,relax and enjoy the day.

Gila kan.Ya aku mmg suka masuk contest..haritu aku masuk contest Dentyn ,hantar video menyanyi tu dpt 50 terbaik drpada 600 org..okla kan? hahahaha.hadiah ..topup 100 ringgit aku menang tu pon aku kasik mak aku pakai. Apa yg penting,bagi mak aku gembira..and sesekali build up confidence dia.Nak bagi dia senyum selalu!

YEAY!SAYA MENANG!AMINNNN....






No comments:

Post a Comment