May 8, 2012

Akhirnya ada sinar juga

Alhamdulillah.
Itu saja word terbaek dapat aku ungkap buat masa ni.Taknak buang masa..sejak tender surat sebulan lepas,aku masih melilau mencari kerja sesuai.Rezeki belum sampai..jadi aku relax saja.Sebab aku da decide,kalau masih belum dapat offer,aku akn buat freelance dan kerja2 seni dahulu.

Alhamdulillah..
walaupun aku belum tahu kata putus atau keputusan,aku da cukup bersyukur sebab dipanggil dua company untuk temuduga.Berbanding bulan lepas,langsung takda berita,jadi dipanggil untuk bertemu cukup gembirakan aku.Sekurang2nya aku masih ada peluang untuk menonjolkan capability.Amin.Wish me luck ya!

Rezeki Allah itu pasti.
Aku usaha saja sekarang.Segalanya terpulang pada Yang Maha Esa memutuskan.Aku berusaha saja..berdoa dipermudahkan hidup dan diberi rezeki.Selebihnya tawakal kerana Allah lebih mengetahui yang terbaik.

Nak kena prepare banyak benda ni...kepala aku da berpusing2..nak fikir dan selesai perkara satu2...
semoga kehidupan lebih bermakna selepas ni~

Amin~



No comments:

Post a Comment