May 15, 2012

125 ringgit dan keselesaan

ok.tgk tajuk dia betul2.pasal duitkan?memang..memang nak kawen ni pasal duit jela.Alkisahnya,lepas fitting harituh aku mcm xsedap hati dgn baju aku tuh..especeli yg pakai KORSET.Demi tuhan,aku memanag x suka pakai korset!Pakai menatang tuh memang senak dibuatnya...orang selalu kata,nak cantik kenalah sakit.Memangla..tapi untuk korset dipakai pada hari kawen aku?aku tolak.aku da test,sumpah ini tak selesa langsung!aku rasa nak pitam sebab nafas tersekat.Mungkin korset aku ketat sangat..whatever it is,aku xberapa suka.Selesa lebih utama.

so disebabkan selesa nya pasal,aku bergegas ke kedai tailor.Aku pergi cari kain satin semeter 14 hengget..beli 2 meter wat blouse pendek lengan panjang butang.At least pas ni bole pakai gi kenduri kawen org lain,tambah beading later.So nak solve problem,aku nak cepat,dalam seminggu jer,dia charge 100.so melayangla 125 hengget aku untuk hari ni..tapi aku puas hati,sebab untuk keselesaan!nasib baik dia bole buat...aku da bersyukur!tak payah nak ketat2..xelok untuk pandangan mata umum pon!!haish!tailor ukur and buat ikut body aku.lebih baik kan?dia bagi free lining.bagus ko nyonya.aku da xpk ape da..itu je solution terakhir aku nmpk.aku pakai tudung,so kalau pakai koret,aku masih rasa akward weh.sekarang,masalah da selesai,hati da xsusah da!Amin..

ok..tudung.sekarang tudung pink belum beli.beli tudung bawal biasa jela..tudung bawal kat kedai bunga riben tu.murah.macam2 kaler ader..kan?nanti nak gi sanala.worst come to worst aku pakai simple je.haa..lebih afdal.gitu.

ok.mood da happy skit..lepas pening pk pasla korset.doh!





1 comment:

  1. Klau dh kurus pun kene pakai korset ke? Aku pun xde pakai korset hari tu....just pakai gurdle aku sdiri je...tu pun xketat langsung...just mengawal bnd2 yg menggelembir...hahahahaha...

    ReplyDelete