May 7, 2012

DIY Bride Shoes - Kononla..Mampu?

Menarik.Apa yang menarik boleh dikongsi hari ni?Hurm,replacement aku di opis da dapat..tapi kesian,budak tu apply lain dpt lain.Unhappy at all.kata seseorang.Biarlah..they know that nobody capable to replace me actually.huh.

Oh yeah..semalam pergi lawat member kawen,cik Qistina dan pasangannya Epul.Tahniah buat kalian menjadi pasangan hubby n wife yg masing2 kacak hensem bergaya.Bergerak ke Johor pukul 12 tghari.Alhamdulillah,selamat sampai Segamat untuk kali pertama dan tengok drg baru je selesai acara potong kek.Dapatla bergambar sekeping dua.Dapat jugak jumpa ex mate dulu2..tapi tak ramai yg dpt datang.Mungkin sesat.atau jauh..tapi kami pergi juga nak buat saprise.Hahaha...padahal bz gila tuh.Selamat da semuanya penantian cik Tina,cuma aku masih ada 2 minggu untuk mengakhiri zamanku..huhuhuk..

Kad kawen kami da siap.Esok baru amik all the balance..sabtu tu  bawak skit agih pada kawan2 yg dtg.
Then semalam dating dengan bakal mak mertua and pak mertua carik bunga telur and pilih langsir.Ohoi..pastu balek tu kami singgah ke kamar baradu,rumah kecik dan comel untuk kami tinggal kelak di taman kobena.Rumah tu sngt kecik,ade 2 bilik je..and ruang tamu comel..semuanya comella..jadi pergila tgk site jap..amik gmbar and akn mula merangka design.Konsep dalam kepala nak jadikan rumah tu rumah studio.Compact living -studio type.Okla untuk kami yg baru nak hidup bersama kelak.Itu rumah pak mertua aku..tapi katanya,buatla apa korg nak.ohoi..mekasih pak.~

malam tadi plak aku gigih buat DIY Project kasut nikah and baju dress aku..kasut ni aku beli kat vamp..murah je..40 hengget lebih..aku dpt diskaun sebenarnya.kasut tuh 70 hengget..tp dpt less.Aku carik yg berzip sebab mencengkam skit..xsuka yg lompong belakang.xkemas.pastu aku tgk ade defect skit kt kasut tuh walau baru dlm kotak..so aku diy jadilah cam dlm gambar bawah ni..ok x?over kan princess wanna be ni?hahahahah..terus glamer kasut white cream aku.ko mampu?ni la namanya kasut DIY Cik Leeya yg xde kt kedai..dan aku dlm proses nak betulkan tapak dia..dgn my own tag name.
sekali lagi..ko gigih nak buat camni?ok..aku ade sebelah lagi nak letak bling2 kt kasut.Tabah!kawen punya pasal!




                                                                "da Gorgeous Bride Shoes".




tadaaa...ok..tu je entry kasut aku wat kali ni..aku nak buat keja lain lak nih.chow.




2 comments:

  1. Wah...selamat bergaya sakan kelak....hahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini namanya kawen bergermerlapan..hahaha..da nama kerja gila..selagi ade idea..letak...kawen punya pasal..diy menjimatkan~

      Delete