May 4, 2012

siap gift dan pakai getah!

selamat pagi semua.
2 hari ni aku rasa xsedap perut.nak muntah.benci betul bila sakit perut angin datang.Mungkin nak datang bulan.
papepon,semalam aku MC.sebab?aku pegi Klinik Gigi buat pemeriksaan gigi.Hari semalam Doc xcabut gigi,tapi doc bukak wayar and ketatkan..Doc check and kata,aku perlu penyokong kat geraham supaya bila gigit gigi aku xmenyentuh ke luar gigi bawah..ini untuk straighten / align kan kedudukan gigi atas.so dia masukkan benda cam keras and pasang kat kedua2 geraham aku..aku rasa macam aku tengah ketap batu bata.hahahaha...xsakit pon,cuma xselesa nak makan dan gigit..sebab gigi aku xrapat and ade gap.Then,hari semalam baru doc pasang getah in between the wire.Aku pilih kaler pink soft.haha..gedik x?doc ckp xboleh pasnag bawah lagik..sebab dia xnak aku suffer..so dia biasakan gigi atas dulu..next month baru finishkan bawah.

ok..skrang cerita nak menamatkan zaman dara plak.Semalam aku da siapkan limited gift tuk friends yg tulis dalam doorgift..da berzaman aku plan buat skrg baru siap!huh..masa masa.Pastu aku tambah lagi kerja2 melipat dan sebagainya.So far deco2 dewan banyak da siap..tapi major belum..hari Ahad ni baru nak pi cat barang2..and carik2 barang2 terpakai.Haritu pergi Bangkok jumpa cermin muka comel..vintage kaler hitam..rembatla..murah harga 8 ringgit jer..

cermin besar xpergi beli lagi kat Mydin..maybe Ahad jugak..atau sabtu lepas balek kenduri..and terus gi wat photoshoot.Planningla..

Pening nih..3 minggu lagi..pelan2 kayuh ni siapkan kerja DIY!

No comments:

Post a Comment