February 14, 2012

maraton kisah hujung minggu

Lama x update apa2. Bizi dan malas.Malas lebih banyak daripada bizi. Aku da mengdonlod banyak gila inspirasi tambahan untuk diguna pakai kelak,tapi nak buat ni haa..atoyai,malasnya.Bilik sudah jadi stor.Macam da lemas.da pk Alang2 buat beso,biola beso kesudahannya.kan??konsep.

Last week,hari sabtu aku da naik kejang teman ibu beli 14 lampu kat 3 kedai.Gilo?mmg gilo!Pilihkan ibu lampu tuk rumah baru dia kt pahang.Pagi tu aku pergi butik baju dulu,tukar design pelamin,tukar design kusi,tambah sewa bantal nikah dan test baju kemban
g cinderella yg lain..baju tu cantik,tapi aku rasa gemuk plak bila pakai baju tuh...mgkin sebab skirt tu kembang sngt kot..tp aku da suka dgn detailing baju tu.Solution yg aku nmpak skg hanya satu.KURUSKAN BADANLA MAKCIK!!Sila ke Gym semula!!!haish..napela aku xsekerengga mak aku...nak turun lagi 5 kg..payah ni...dem...azam aku sebelum bulan 5 ni,aku kena dapat 50 kg!!!berat solid untuk aku yg ketinggian 162cm..haish..fedap nih nak kena catu kalori balek.Skg,mmg da kureng berdisiplin,jadik berat skg 55 yer semua..dayum!!yer aku tau,aku gem xkurus betul2 lagik....makkkkk.....saya lapar..camne!!#*#^$^^&*.tapi cek tunang jgk kata,xla awk xgem..nampak ok je dgn dress tuh...jgn nk ngade2 "-...Haish,terus jadik melt,dia kata camtu.tapi,sorryla der,aku kena kurus jgk..dress sendat?nehi nehi..

tapi mase aku cuba dress tuh,ade sorg laki ngn pasangannya tgh nk duduk kt depan.Pasangannya dok pilih2 baju,si lelaki duduk kt kerusi.Sempat lagik dok tenung aku lama masa aku pakai and test tunjuk kt mak aku dress tuh.Haish,da nak kawen da bang,pandang bakal bini awk tuh..pandang aku ape ado?hahaha...rasek malu plak bila semua org tgk..haish,camno
nti kt stage?**blushing**

pas da bincang2 confirm baju tu,aku pi IKEA carik a few lampu..pastu merentasi VIVA plak..gila penat.
tapi tuk ibu,aku sanggupkan jugak,takut dia pilih yg bukan2,langsung buruk rumah nanti aii.Untuk dapo tiles dan cat warna aku da pilihkan..terpaksa pilih apa yg ade,mmgla kampung sngt kedai jubin drg.xde stok plak lg.Sedih tgk kedai tu.Haish Stress!

so sepanjang 2 hari cuti tu aku tak sentuh langsung kerja kaw
en.penat dan malas!!camne nihhhh....haish.Banyak gila la lagik kerja nih...harap minggu ni aku bersemangat skit.okla.tu je sempat membebel.

nah layan gmbar comel yg aku dpt drpd ibu..ok,tau ibu mmg l
g comel!!!T_T



No comments:

Post a Comment