February 16, 2012

bosan


hari ni lunch aku gambo kt atas tuh.
roti dan nestum honey.Alkisah?Nak diet katanya.sejak bambam kt certain area ni,aku jadik paranoid da ...semua pasal skirt yg aku pakai last week..huh.kejam.Aku nak bgtahu ni,walau kau diet sihat,tp punca utama kegemukan adalah nasi..sebab tu kalau nak makan nasi,pastikan separuh pinggan saja,dan lebihkan ayam (protein) dan sayuran.Pastu jgn nak malas2 berlari larian skit..baru la lemak terbakar.

Alkisahnya,aku slalu lapa nasik..tp menahan diri dr makan ni.Dulu aku berjaya turun kilo pasal aku kurg makan nasik..seminggu 2 kali je makan nasik.Lain aku tibai mee atau roti..dan sayur buah.

Lupakan kisah diet,aku tak de bende menarik pon nk story arini slain kisah kerja.bosan..tak payah cite.Aku nak wekend datang cepat..datang kembali..

**tp pagi tadi aku kesian kt mak pak aku,drg kata,xyah nak diet sngtla oitt..nah amik nasik lemak ni.Okay,aku nangis..sebab nasik lemak da masuk perut pg tadi..ok ok..tu jer..=p **

1 comment:

  1. aku ni...penah xmakn nasi langsung 2 minggu kot...xdenye kurus...aku mmg jarang mkn nasi..badan lain2...diet pun lain2...aku mmg kene eksesais baru kurus..ngada2 btul metabolisma aku ni...hahahaha

    ReplyDelete