February 16, 2012

Entahla

hari ni aku nak story pasaL DUNIA iD yang banyak ketidak adilan..especially kepada org yg makan gaji.Aku tak tahu,tapi ini yang aku rasa.Kenapa justice itu tidak ada?Siapa mahu bela nasib kau kalau kau tak bela nasib sendiri.Sekarang aku da tak boleh harap sesiapa lagi untuk bantu aku naik...tapi malangla.Malang bila da berusaha banyak,tapi macam kau meneguk air di tepian gantang.Macam tak guna.Kau faham tak maksud aku,USELESS??Macam kau buat apa pun,no one will look at you,even some of them realized the reality.

Persetanla.
Aku da tawar hati.
Satu resume da hantar.Menunggu jika mereka berminat.

Memang Tuhan kata Bersabar ada ganjaran..tapi kalau kau tak move ..dan tuhan memang sengaja tak nak bagi kau,kau tak bole buat apa jugak selain angkat kaki.So,think about it deeply for your carrier marlia!!!!!

2 comments:

  1. rezeki org dh kawen akan bertambah murah...org yg dh nk kawen pun Allah akan murahkan rezki dia...ini janji Allah...so ko tggu je la...ada la tu nnt...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tahu qist...tapi entahla..da lama benar aku bersabar...tak taula patut bersabar lagi atau tunggu.Ayat ko ni sama mcm kawan aku yg sorg lagi tuh..suruh aku bersabar.kdg2 cakap tak sama dgn apa kita rasa kan...aku tak tau nak buat apa..satu2nya perkara yang gembirakan aku pk hal kawen!!tu je pengubat aku.hurm.

      Delete