February 27, 2012

2 bulan 3 minggu 6 hari

ok.
Alkisah pada hari Sabtu aku telah ke kedai print kad.Setelah di nego di belek dan diperhati,kami berkenan dan memutuskan untuk memilih kad yang berharga RM 0.80 sen sekeping.Pada mulanya,aku dan Mr A ada sedikit perselisihan pendapat.Aku sukakan yg simple,MR A sukakan yg nampak mahal tp simple..Kertas menjadi perdebatan sebab lagik berkilat kertas kau lagik mahal la ongkosnya.Oleh itu kami asyik mengira guna kalkulator.Akhirnya,design dipersetujui..Mr A bayar lebih sikit daripada aku.HEheeh...sebab dia nak sangat..kan?so dia setuju bayar lebih dalam 200.Orang kaya,biarkan...Orang nk simple je paper,dia nak lawo skit.Akhirnya setuju amik stamp + emboss dgn font simple.Hasil = Gembira.Uncle bagi 2 bunting free saja.Okla..dari xde.

yg kelakar,masa tgh dok tgk kad terjumpa satu nama yg dikenali.

ADIB DAN LAILA MAHADZIR>

ok mereka kantoi..buat kad kat situ rupanya..hohohohho....takpelah..

Merangkak plak ke Advanco carik brg skit,dan print a few things.

Pastu kami pergi Taman rekreasi menyudahkan kerja2 deco untuk dewan dan aku siapkan memorial terindah kat bilik tidur.Amboi..apekah benda tu?Benda tu simple jer.Nanti da nak dekat kawen aku post.Untuk bilik tidor,aku sangat biasa dan simple.Aku decide xnak beli curtain.Aku guna curtain bilik tidur aku yg lama kaler purple gelap..hahaha..jimat tambah pemalas nak beli.Jgn membazir..Jadik,aku kena cuci dulu langsir tu and simpan baik2.Deco dalam bilik tak banyak.Aku ni simple je.Moden punya org..so bilik tidur aku xde rupa bilik pengantin lalala sngtla...hahaha

Sekarang...fokus aku lebih kepada benda2 yg berkaitan kecantikan hasil seni.Ayooh leeya..

No comments:

Post a Comment