February 24, 2012

90 days countdown - has just start

90 days equal to 3 months.
Mari la start menghitung hari..memandangkan bulan feberet aku,MAC bakal menyusul.Lagipn kt daisypath aku tu da tinggal 1 hari sebelom genap 3 months.

baiklah.Alkisah semalam aku telah selamat menjalani ujian saringan HIV.semuanya ok.Kami half day dr bekerja.Kemudian,encik tunang kata,beliau suruh bakal beliau yg bajet sweet ni untuk pergi scan gigi.disuruh memakai bracess.Akibat beliau sygkan aku,beliau mahu bayar duit scan..hahahah...mmg da lama aku nak pakai,bukan sebab kecantikan semata,nawaitu aku untuk betulkan gigi yg berlapis.Tapi aku sngt fobia dgn dentist..camane nih??T_T..akibat dipaksa,maka kami pon ke Klinik Dr Zarin.Malangnya doktor takde lak.

Kos buat sudah ditnaya dlm 4-5k..tp bkn la ko henyak skaligus..Haish..Aku tak bole larik lg sebab da kene marah dgn beliau..asyik carik alasan.Takutla weh!!Jadi pulang dgn happy,seba Dr takde smalam.So far semalam punya cerita byk kisah berkaitan klinik dan kesihatan.tu jer.

cite kawen?xde per.

No comments:

Post a Comment