February 17, 2012

cuci mata cuci minda cuci hati

hola mia mor.pagi jumaat.yawn.
hurm..aku tak bole main2 da ni..bulan 2 da nak habes.Aku kena isi la ni gak - wekend ni semua borang2 tuh kecuali HIV test next week.Wekend ni jugak aku kena teruskan acara marathon membuat bunga tangan lagik satu dan seterusnya menghabiskan kerja sisa2 tertinggal limited gift kepada rakan taulan.Buat halfway,terus stop..penat kekdahnya.

Sabtu tengahari ni plak mak aku nk balik kg lagi..atoi..bila aku nak buat kerja nih???alamat..kena bawakla separuh brg2 dan menggentel di dalam kereta.Gila tegar kau!
ok..masih ade lagi 4 botol harus DIY.Lepas tu free settle.Bulan 3 harus bergerak mencari bahan2...Haish macam explorer da haa...Pasal bayo membayo,byk da bayo,tp tu la..buat jela apa yg boleh.. nih gabaq kat bwh ni perjalanan tegar aku sebagai pereka,membuat pomander hiasan di tepi pelamin nikah comel yg simple aja nok!!bunga2 ni aku beli murah jer..2 hengget lebih jer..dpt 5 kuntum,okla tuh..pastu stand tu aku beli kt DAISO dgn harga 5 hengget jer..aku spray jadikla cenggitu.Pastu tempat lilin tu aku pakai balik masa tunang..jimat der.beli kt ikea tuh..nanti sanding bole amik letak kt mana2 balik.recycle je keja aku.LOL..TP TULA..pk2..END UPNYA AKU PILIH PINk MESTI ADE JGK..NAMPAK SNGT aku ni girlish sebenarnya.haish!

nikah ni aku nak wat sesimple yg boleh....ni adalah hiasan pelamin mini ku :
theme PINK + PURPLE




**gambar ni over sharp!**

1 comment: