December 27, 2011

Preview Lagu Aku

buat masa ni.dihujung 2011.aku ada 3 lagu menarik yang bikin aku goyang2 kepala.
LOL.

Anyway.bukan sebarang goyang.Tak salah release mind dengan music yang kita suka.here we go,buat preview lagu.

1.Lagu daripada Ne Yo - One in A Million.

kenapa aku suka?pertama sebab music nya yang different sikit..and penuh.Tak bosan.Lirik pun ok.Seorang lelaki yang rasa getaran elektrik dengan seseorang yang dia rasa different daripada banyak perempuan yang dia pernah kenal.(ok..bajet hot beliau ni).So,kesimpulannya,kalau rasa seseorang tu da sesuai sangat dan da melekat kat hati,cepat2la ngorat sebelom terlepas.Bila da terlepas,nanti nganga.sedih.sometimes,kita tak tahu org yg kita suka tuh actually ade hati kat kita jugak..so dgr lagu nih mmg bestla..ala2 nak bgtahu yg aku mmg respek kat kau,kerana personaliti kau tu.camtula.

2.Christina Perri - A thousand years

tadik million,ni thousand plak.hoho.ok,lagu ni mmg touching giler.OSt twilight kan.Memang jiwa2.Kenapa aku suka?sebab lirik dia simple and telus untuk bagitahu,whatever happens,i will stay with you.cenggitula.lagu ni sweet.Mungkin akan jadik satu daripada lagu faveret aku la.Tentang kesetiaan seseorang yang menanti sehingga apa yang dinanti tu dapat jadik kenyataan.So,kalau jarang nak loving2 ngn bf/gf/hubby and wife tu elok sngt korg dedicate lagu ni.Mesti cair diorang.

3.Katy pery -The one that got away

ok,lagu ni serius sedih.Aku tgk katy bawak kt american awards memang sngat touching.And..i just thinking,kalau im in that situation one day..memang payah kan?Lagu ni sedih kalau tgk lirik dia.Jadik,cubala tak marah2 atau gaduh2 ngn insan tersayang yer,sebab bila one day dia takde,xdelah kita rasa menyesal.Jadik,cubala kita bermesra-mesra dan happy2 dgn siapa pon kita dipertemukan.


last sekalik..aku nak tambah satu lagik lagu.lagu nasyid yang aku sangat suka dengar daripada maher zain bertajuk open your eyes.Listen it..you will know where you are!

Adios chow loorrr..dgr accoustic version dr katy pery ni..not bad!

No comments:

Post a Comment