June 25, 2012

Kerja Kawen - siapkan tempahan bunga

ok..a few days tak update blog.quite bz kemas rumah,decorate rumah skit...almaklumlah dah nak poser,pastu raya,kenalah cpt mengelokkan rumah!Kang kawan2 datang or makcik2 dtg,hi rumah macam sarang tikus org mengata..so jgn bermalas malasan..

anyway,kerja2 art aku masih berjalan dengan jayanya..baru2 ni aku siapkan flower fan/orang panggil wheel flower paper untuk customer ku kak shida,dalam 3 kotak untuk tunang seseorang.Alhamdulillah,manage to finish all that..here some pictures la pasal colour concept yg diminta.


after this,kalau confirm dr beliau yg nak guna service aku lg,akan start next project buat eva flower or crepe flower plak..Pastu bulan 8 nak siapkan satu handbouquet kepada cik Faridah Balqis yang akn kahwin bulan 10..harapnya ada banyak lagi org berminat...cepat2..pm saya..=))) saya eksaited bila org yg tempah pon eksaited.

Sekarang aku ada project gila tengah buat kat rumah yg aku duduk skg..aku tengah usahakan satu interior look untuk rumah aku..nanti sudah siap,aku share.ok!nantila aku bebel lagi...oh ya,aku berniat untuk belajar menjahit..jadi mungkin akn membeli mesin jahit tak lama lagi..dan menuntut ilmu dr seorang makcik hubby ku..

InsyaAllah apa yg aku harap..impian dan kesukaan menjadi realiti~

2 comments:

  1. chayok2!!!! selamat menjadi surirumah yg berjaya!!bersemangat!!.wei..link blog art! tuihh~ aku tu dh tukar....ni link baru... http://qistinasaidthisisher.blogspot.com/

    ReplyDelete