April 24, 2012

terkejar sana dan sini

google blog berwajah baru lagi.
aku pon nak ubah blog aku ni seklai lagi selepas ni.Almaklumlah..lepas ni da free skit.Buat masa ni aku sedang menyelesaikan hal kad kawen.Tunag hati kata haritu decide 1500 pax..la ni tup2 ibu beliau kata dalam 2 ribu plak.Baiklah..itu bahagian kamu..faham,anak pertama kahwin dalam family memang la meriah.tak apa lah.


Hari ni sudah setel dengan Danta kad bersama design sticker.Lega..dalam minggu depan siaplah kad.
Kad DIY nikah aku belum print dan photostat.Kad Diy ni aku buat gak..tapi xbyk dalam 30 keping camtu je..untuk closest friend atau yg rasa2 xbole nk attend 27 tu jenguk2la kawan awk ni masa nikah pon da ok.


Last Sunday - semalam..aku pergi beli gula2 skit atau candy tuk budak2..Orang tua pon bole makan gula2 gak..tapi gula2 aku beli ni khas tuk bebudak je.Xpayah nak perasan forever young sngt..hahahaah...xdela gurau je weh.Ngam2 bajet je beli menepati yg aku cari.


DIY kerusi pelamin belum buat lagi.Bila tah nak sentuh...Kerusi pelamin yg kelakar...entah jadi entah tidak.kita cubala tgk camana.Bantal nikah da kawtim ngn besties..mummy yati.Sewa kt beliau harga kawan2..hohoho..mekasih mummy!tapi sedih..mummy yati mgkin xleh hadir sebab dia beranak.Semoga anak kau sehat kawan!nti aku lawat tau!


persiapan ni mcam masih sama..lagi da byk siap..lagi byk nak ditambah.Haish!percaya x hantaran aku xsiap apa pun lagi?hahahahaha...minggu ni baru nak start buat..sebab hantaran aku simple je.campak2 org kata.tapi yg bestnya..bantal hantaran aku da siapkan 8 biji.Horay!siap lengkap semua..tinggal nak letak bakul dn barang jak.


dalam hari ni je aku dok layan video org kawen..feeling betul tgk drg..ade yg simple..ade yg gah..tp semuanya sweet...hi lalalalala....


sebulan..ya sebulan~


2 comments:

  1. Ko nnt ade videografer ke?..wah.....kelazzz gitu...klau ko sebulwn lg terkejar sana sini....aku yg lg 10 hari ni dh stuck dh...buat mana sempat je....bnyk lg sbnrnye xsetel..hope semua ok...

    ReplyDelete
  2. aku amik videographer..sebab aku mmg ske bnda hidup..ske video..xperla spend more kt situ pasal kita nk simpan memori..aku ni pon hari2 rasa byk kerja...org cam kita yg gedik nk buat diy bagaikna terimala risiko..masa dan kepenatan...hehe

    ReplyDelete