April 13, 2012

cerita cinderella - 42 hari - sakit da kurang skit

hari ni hari Jumaat.
Dekat opis akak admin memokak-mokak pasal usb device yg kena virus.hok oloh.org kesayangan korg jgk yg bagi virus tuh.ptuihla..

anyway..tu cerita busuk.Cerita wangi hari ni..xde pape.Aku cuma nak cuti awal je.Bosan gila da nih.Oh ya..hari ni gigi aku sedikit baik,Perubahan kesakitan sedikit berkurangan.Semalam gigi sebelah kanan sngtla sakit untuk mengunyah,tapi Alhamdulillah hari ni da bole ketap.Cuma gigi sebelah kiri pulak mcm nak amik alih the pain.Apepon da bole gigit skit mee maggi aku makan pagi tadi.

pagi tadi berat tidak menunjukkan perubahan ketara lagi..masih maintain 55 kg.Takpelah..ade sebulan lebih lagi untuk drop..Oh Ya,semalam butik baju call,akatanya nak buat final discussion tentang pelamin dan baju.So meet up this sunday 1030 am..dress masih berpk2 ni..nak amik yg mana.takpe.let see how.haritu hana kata dia da tambah pearl and manik kt dress tuh,so it doesn't look so plain..anyway,aku tak tau da apa jadik ngn skirt cinderella tuh.

sebenarnya bertimbun lagi kerja aku tak siap ni..rasa nak cuti je nih..tengah pk nak cuti bila.okla..pagi ni cerita kurg menyengat.adios dulu.

No comments:

Post a Comment