April 9, 2012

cerita cinderella - 46 hari

Ahad -
telah pergi ke Ampang pOint Habit Jewels untuk mengusha cincin kahwin.Disebabkan emas da ade 2 biji kat tgn,(mase tunang aritu),aku pk nak pakai berlian la masa kahwen..sebab aku suka emas putih..so tukar angin pakai berlian la masa akwen.bling2 skit..

Alhamdulillah,rezeki kami..berbaloi ade diamond fest...so aku sngt gila2 satisfied dgn harga berlian aku.Sale yang bagus..aku dapat far far away cheaper + cantik drpada harga asal yg mak datuk..org kata bole bayar down payment kereta la..

so,mission accomplished.
kemudian misi seterusnya masih xhabis!cat bakul..masih dalam proses..kena siapkan jugak..kalu x bilanya nak siap hantaran aku..nasib baik konsep hantaran aku simple..men gam2..men letak2 je..

Sabtu
-Aku bertungkus lumus menyiapkan table centerpiece nikah.Table centerpiece sanding belum usik lagik..banyak gak tuh..untuk 30 meja.takpe2..sabar2..satu2...yg lain?mm..DIY kad kawen nikah pon xsentuh lagi..maybe buat dlm 20 keping je..tuk closest friend..


okla..tu je cerita bride to be hari ni..Esok bermulanya hari untuk susutkan badan secara ebrjemaah sebanyak at least 4 kg.Selamat maju jaya cik cinderella!

1 comment: