April 18, 2012

cerita cinderella - 37 hari - siap siaga

Seseme menenbang di tepi hidung sudah beransur baik.cmpared smlm,mmg xboleh blah macam air hujan.

Semalam,aku ponteng..salah satunya sebab aku rasa aku xde masa yang banyak untuk difokuskan pada hal kawen,so aku cuti sendiri.Pagi2 lagi aku pegi spray bakul..tacap here and there.Masih ade lagi tompok2 jahat..aku keringkan di jemuran selama beberapa jam.

Kerja kedua,aku menyiapkan recycle panel diy yg xberapa nak panel.hahaha...byk recycle things like diy flower yg aku da guna masa engage harituh.Setel 1 benda.Betul la..nampak beno beza bila kita xkeja,masa banyak benda bole siap..bila kerja..mmg kau ke laut!Aku da xlarat nak pergi kerja lagi..dengan mood yg da xdak!tunggu masa je nih..

So far..semalam aku pergi amik cincin bakal hubby kt Habib ..sebab da siap engrave nama kami berdua katanya.So semalam tu jela aktiviti aku.keja DIY..kemas bilik yg da jadi stor..so mmg pening skitla.

mm..tu jela update terkini tntg kisah cinderella aku yg nak kawen dgn putera raja nan hado~

No comments:

Post a Comment