January 31, 2012

tentang c.i.n.t.a

kau tau kecintaan aku pada apa?
kecintaan aku pada hasil seni.yg mess.yg kemas.yg berwarna.yg buruk.apa saja.Dan aku adalah recycle lover.Maksudnya,xcited dgn barang2 terpakai.sapa rasa nak buang barang,nah email aku ya!!!

Terlalu banyak ide dalam kepala otak sekarang.Seperti mahu menangis,sebab kalau aku ada tangan seperti Dewa ,bertangan 8 pastinya banyak kerja sudah dapat diselesaikan.Hoho.Sekarang dengan tangan 2 ni,aku akan cuba menyiapkan hasil seni ku untuk hari future kelak.

Buat masa ini,aku tidak mahu reveal apa2..mungkin secara sedikit saja..Nanti tak menarik pulak bila da reveal banyak2..tapi xper,seminggu sebelum hari BERDEBAR,aku akan countdown dan preview serba sedikit supaya kalian teruja dtg ke majlis nanti.Kedatangan kalian bisa mendoakan kebaikan buat aku.

untuk menggembirakan hati sendiri..nah layan dan enjoice aku punya feeling2 wedding soon..bagi korg ade feeling 2 jgk!!marila kita gembira sama2..



credit google image : photographer : jonathan Ong
cool huh??

ya..looking at this..cinta kan..cinta laaa...ya..I am In Love..with this kind of Art Work.


Hopefully,everybody will love it..food enuf..and enjoy!!
maybe,some of you will find true soul mate in my wed soon.I pray for you guys~

No comments:

Post a Comment