May 3, 2013

kisah merepek

hujan.lebat benar hujan rahmat turun jumaat ni..dan aku ambil kesempatan ni untuk menulis tatkala menunggu azan maghrib..well da seminggu lpas checking doc gnae haritu so far aku tak terima panggilan dari drg so i assume i was ok..itu yg mereka kata klau tak kol u r fine.amin.

pejam celik da masuk may.teringat may lepas yg mana hujan bulannya aku bersanding di pelaminan indah..i couldn't believe the time running so fast..melayari alam rumahtangga selama setahun ni not so bad..memandangkan aku da kenal hubby ku terlalu lama so xde byk masalah sngt..mmg la ada smtimes we fight but it's just a small matter yg kita mudah jernihkan kembali.

anyway sejak kawen aku da eksperimen mcm2 food and yes im proud to be myself..semua food tu xpernah masak masa muda remaja tgk and santap je tau..hehe..bkn sb aku xske atau xmahu tp my mum x allow..tp tgk kami sume ok je bila da kawen :) 

new food da try nasi tomato...yeay jadik...hubby ske sngt nasi ayam n nasi lemak aku..okla tu dia suka sb mat cerewet mmg susah nk please!hehe..sbnarnya aku xtau nk merepek psl apa ni sb xde mood best nk karang..chow dulu la nk solat.assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment