May 28, 2013

Honeymoon & Kerja Kawen

Aku rindu mahu menulis..again,bila menulis perlu ada kekuatan dan emosi yang benar.Jika tidak penulisan akan nampak kosong dan tidak bermaya.Itulah yang terjadi.Kemayaan yang dahsyat aku alami.Sindrom MALAS.memang tak dapat dikawal.

25 hb Mei lalu..aku dengan gembiranya mengistiharkan hari anniversary yang pertama.Aku buat parti sikit2 kat rumah sambut berdua..Ade pe hal kan..makan kek batik berduaan..hehehe...



luckly rumah aku da aku decorate jadi studio..memang konsep rumah aku suka dua konsep.sebab rumah aku kecik dan comel so aku turn out jadi boutique studio..kalau dpt rumah besar sendiri nanti baru buat ala2 boutique ho0tel..cozy2 skit..
Anyway..hari jumaat sampai Ahad aku berada di Melaka..berhoneymoon katanya...moga honeymoon best ni membawa berita gembira selain merapatkan lagi hubungan kami sebagai suami isteri.I love him..Thank you hubby sebab melayan aku macam puteri.Ada banyak gambar belum edit and upload..nantilah aku upload..kalau rajin.heheeh....Kitorang stay dekat Majestic Hotel satu malam merasa nak duduk hotel 5 bintang sekali sekala.Sehari pon jadilah kan..memang sangat best...tipt top service..patutla org tak berkira nak spend more..sebab memang satisfied.Lepas kawen kami takde pergi honeymoon  yang betul2 jauh..jadi ni adalah mini honeymoon ktrg lah..
tu cerita honeymoon.

Last week aku mendapat rahmat rezeki Allah untuk buat PELAMIN and DECO untuk wedding seorang hamba Allah kawan kepada sister aku.Khabarnya dia nak kahwin Bulan November ni..so aku sedikit busy menyediakan konsep dan alat-alat mini PELAMIN..dan kerana marketing  strategy aku telah berjaya membuat beliau ambil byk package dari aku.Aku punya package ni affordable..simple and sweet..kalau nak megah2 sila pergi professional boutique lah..So this will be my PRECIOUS BABY lah untuk kerjaya aku sebagai wedding planner soon.Aku ni kan fleksibel..semua pon aku nak buat..dan mampu buat.Alhamdulillah ada rezeki sikit..barakah tu penting.
so pakej yang dia amik 
-mini pelamin nikah (xnak sanding katanya)
-photobooth and guestbook area
-sewa veil
-bilik tidur
-handbouquet
hantaran dia my isiter yang buat.Jadi sekarnag tengah menyiapkan beberapa bunga dan alat2 lain.Aku juga sudah menerima tempahan daripada kawan AP117 aku cik Illi Izzati untuk handbouquet bulan 2 nanti..InsyaAllah aku akan buat yang terbaik untuk smeua client aku.
Jadi dengan sukacitanya aku nak launch projek kawen kecik-kecik aku untuk budget bride/simple bride dengan nama :



diharap sesiapa yang nak tunang atau nikah perlu majlis yang simple sweet and lain skit konsepnya..boleh placing kat email ni..nanti kita reply.leeyamorphosis@gmail.com.Nanti soon da ade a few project aku akan launch new blog untuk kerja kawen.Oklah tu adalah perancangan masa untuk mase depan.moga dapat memberikan kepuasan dan kegembiraan untuk client aku tuh.

do support me!love
xoxo!


No comments:

Post a Comment