June 11, 2013

Gigi Bracess Aku

hari ni hari selasa.11 Jun 2013.
Apa perubahan yang dah kau rasa setakat ni?Aku rasa panas badan dan pening2.Da dekat 2 minggu aku alami flu dan tak sedap badan.Mungkin kesan-kesan ubat tu.Kan orang kata makan clomid ni kau akan perasan feeling2 preggy...apepun aku hanya bertawakal.Allah lebih mengetahui.So ..progress yang aku boleh cakap aku tinggal lagi lebih kurang 3 hari nak due period..kalau period datang bertandang alamat hancur lagi harapan..kalau tak datang kena tgk jgk sebab apa..let it be lah.Tak mahu pikir.

Air buah zuriat pun dah minum.So tunggu jelah.ohh ya alhamdulillah akhirnya kedegilan my sister dapat dipujuk..alhamdulillah dia nak pergi check this week.=) sama sama tolong..insyaAllah dipermudahkan.

Aku tengah update blog bisnes skg..so ade banyak bende nak kena kemaskini..aku buat ni alone..tapi slowly got support from partner aku kak Linda..dia bakery punya org.So kami mulakan secara kecil kecil dulu..kutip pengalaman and buat untuk satisfaction.

Anyway tutup cerita tu..aku nak cite pasal kegembiraan aku melihat kat cermin yang progress bracess aku sangat awesome.yippy!!Aku da officially pakai selama 1 tahun 2 bulan.Sebelum ni kalau korg kenal aku..gigiku amatlah bersimpang siur..jalan berpisah arah!hahaha...sekarang alhamdulillah sign bayak da lurus..=p

lepas ni bolehlah dengan konfiden yang 200% aku meeting ngn orang..kalu tak selama ni nak gelak je cover2..malu2 ayam..skg aku boleh ketawa dengan sejujurnya..lol.Alhamdulillah..dengan berkat keberanian..yang susah dan sakit tu..ade kemanisan dah terbentang..

tutup mata..aku nak tunjuk something:
yang kiri tu sangat la tak tentu arah besi aku..turun bukit naik bukit..yang kanan tu da straight..dan yang belakang tu da pon ke depan...=)

ok..nasib korangla nak geli ke tak tgk gigi aku ni kan..untuk mak jemah sekalian..sesiapa yang ada masalah gigi yang jalan tak berturap atau melencong tu baik buat..untuk kesihatan gigi kita jugak.HygenicTempat paling banyak kuman membiak.Mari kita sama-sama share info kesihatan.Kepad ayang takut,jangan takut..demi masa depan anda.=)

mesti rindu nak bukak....nanti2...huhu ade lagi setahun mungkin..kalu xde masalah progress gigi.
ok dah.

SMILE!!!








2 comments:

  1. nak tanya.. berapa tahun sebenarnya nak pakai braces ni yea?

    hai.. salam kenal,
    follower no.9
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. maap ler..lama x update blog..ya ampun baru sedar ada message masuk..bracess ni depend gigi anda..nanti doktor akan suggest berapa tahun.mine 2 tahun or 2 tahun lebih depends pada cara kita jaga gigi and pergerakannya..

      Delete